Col·laboradors

Volem agrair especialment a totes aquelles entitats i persones que col·laboren amb nosaltres, sigui econòmicament o bé participant en alguna de les nostres activitats de manera desinteressada.

Finançadors principals

• Administracions:
    • Generalitat de Catalunya Departament de Benestar Social i Família:
      • Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència
      • Direcció General per a la Immigració
    • Ajuntament de Badalona
      • Àrea de Serveis socials i Salut
      • Participació Ciutadana
      • Àrea d’Educació
    • Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad
    • Diputació de Barcelona
  • Altres col·laboradors:

Agència de Comunicació Social, Alting Gestión, Alvin Networks, AMPA Escola del Clot, AMPA Escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, Argra Trading SL, Associació Antics Alumnes Col·legi Sant Ignasi, Associació Cívica La Nau, Associació d’Antics Alumnes del Institut Químic de Sarrià, Associació SEE, BABU, Badiu Jove, Bombers de Barcelona, Capella Sant Joan Baptista, Carme Grimalt, Casal Loiola, CETEI, Companyia de Jesús, Comunitat Cristiana de Sant Ignasi, Congregació Filles de Jesús, Congregació Jesús Maria – Badalona, DABA, Dentaid-Vitis, DONO, E.E.Coma, Editorial Nube Ocho, Editorial Palabras Aladas, Editorial Parramon, Educo ONG, ESADE Alumni, Escola Alexandre Galí, Escola Hamelin-Laie, Escola Jesuïtes El Clot, Escola Josep Carner, Escola Lestonnac, Escola Mary Ward Badalona, Escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, Fàbrica Cacaolat, FEDAIA, Frigo, Fundació Ateneu Sant Roc, Fundació Bancària La Caixa, Fundació Carles Blanch, Fundació Cottet Mor, Fundació Fèlix Llobet Nicolau, Fundació Francisca de Roviralta, Fundació Jesuïtes Educació, Fundació Josep Botet, Fundació La Vinya, Fundació Migra Studium, Fundació Pere Tarrés, Fundació Privada Juvert Figueres, Fundació Probitas, Fundació Real Dreams, Fundació Roger Torné, Google for Nonprofits, IBM, Intermón Oxfam, La Granja, Llet Nostra Alimentària SL, Mercadona, Merck SL, Ministerio de Sanidad, Misión y Desarrollo, Nestlé SL, Pla de Desenvolupament Comunitari La Salut-Llefià, PHB, Protecció Civil, Salting Badalona, Servicios Sociales e Igualdad, Soy mi marca, Suministros Hospitalarios SL, TMB, Tulbos SL, Tusgsal SA, Universidad de Comillas, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Ramon Llull – Pere Tarrés, Wapsi.org, Wongo, Zink Comunicació, i més de 60 voluntaris i voluntàries.