Qui som

Som una fundació privada sense ànim de lucre, nascuda al 2004 de la comunitat cristiana, amb la finalitat d’ajudar en el desenvolupament integral de la població del barri a través de l’educació, oferint especial atenció als infants i a les persones més necessitades.

Intentem incidir positivament en la realitat que ens envolta,  generant processos personals i comunitaris que trenquin el cercle de l’exclusió social.

Ho fem a través de projectes d’atenció directa a infants i adults, i  mitjançant la participació en plataformes i xarxes comunitàries que busquen un major desenvolupament comunitari i una millora de la convivència.

Estem inscrits al Registre de Fundacions de la Generalitat des del 2004. Nº: 2024. Forma jurídica: Fundació benèfica de tipus assistencial.