Què fem

“Acollir els menors i llurs famílies en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social, i acompanyar-los en els seus processos socioeducatius perquè, en un entorn plural, arribin a ser membres actius de canvi vers una societat més cohesionada i més justa.”

Des de la Fundació atenem infants, adolescents i famílies que pel que sigui necessiten un espai educatiu de referència més enllà de l’escola. Ho fem a través de quatre projectes: Centre Obert de Primària, ApreniJoc i A100 (Centre Obert de Secundària) amb menors, i FAR amb dones.

En tots els projectes treballem des de l’acollida i l’acompanyament, incidint en els aspectes que poden donar eines a cada persona per transformar la seva vida i en coordinació amb Serveis socials de l’Ajuntament, Càritas i altres entitats i professionals de la zona.

CENTRE OBERT APRENIJOC A100 FAMÍLIES