#Motxilla2018: Deixa petjada!

— estat de la campanya —

Aquest estiu ens hem proposat aconseguir 5.000€ per finançar el 15% de les activitats d’estiu que duem a terme amb infants i adolescents de l’entitat, ja que creiem en el potencial de l’educació en el lleure i ho valorem com a necessitat en el creixement socioeducatiu de tot infant.

Així doncs, amb la suma de petites aportacions podrem fer possible 2 casals, 7 dies de colònies i 4 d’acampada a més de 90 nens, nenes i adolescents de la Fundació!

COL·LABORA!

A quina activitat vols deixar petjada?

Acampada

15 adolescents de 12 a 16 anys gaudiran de 4 dies d’acampada al Montseny!

Casal d’estiu de primària

60 infants de 6 a 12 anys gaudiran de 15 dies d’activitats a la Fundació, al barri, a la ciutat i voltants!

Casal d’estiu de secundària

25 adolescents de 12 a 16 anys gaudiran de 15 dies d’activitats a la Fundació, al barri, a la ciutat i voltants!

Colònies

30 infants de 6 a 12 anys gaudiran de 7 dies de colònies a Les Preses (La Garrotxa)

Entitats col·laboradores

Aquestes entitats col·laboren amb la Motxilla2018 promovent la campanya i oferint a les famílies que, en les inscripcions a les activitats d’estiu, puguin aportar un petit percentatge a la Salut Alta. Gràcies per acompanyar-nos a deixar petjada a La Salut!

Vols ser una entitat col·laboradora?

Ajuda’ns a difondre

Ajuda’ns a difondre la campanya perquè molta més gent pugui deixar la seva petjada. T’animem a descarregar-te el material de difusió i fer-lo moure per les xarxes socials, els centres de treball, escoles, etc. Moltes gràcies, junts deixarem petjada!

Descarrega’t el material de difusió!