EL LUXE D’ACOMPANYAR A LES FAMÍLIES

Les famílies de la Fundació ja compten amb una persona més per acompanyar-les en els seus processos vitals: la Referent de Famílies. Des de setembre, hem realitzat l’acollida de famílies noves que s’han incorporat als projectes amb entrevistes i trobades personals. Alhora, un dels moments claus ha estat la celebració d’un esmorzar conjunt on les noves incorporacions van tenir l’espai per expressar la seva opinió i necessitats respecte el treball que fem aquí amb els seus fills i amb les famílies. Va ser un moment especial, íntim i enriquidor per a tots i totes!

A més, aquest trimestre hem realitzat una activitat més formativa adreçada a totes les famílies de la Fundació on la Plataforma d’Afectats per la Crisi ens va oferir un monogràfic per apropar les situacions de crisi que es poden viure i comprendre una mica més alguns aspectes legals.

Davant aquestes novetats, també cal dir que la il·lusió per aprendre de les dones que cada dilluns i dimecres assisteixen a les classes del projecte FAR continua tan compromesa com el primer dia! Moltes cares noves i algunes de veteranes, acompanyades d’un gran equip de voluntàries, seguim oferint la possibilitat de trencar pors i dificultats que dones d’altres països es troben en arribar al barri per barreres com l’idioma. És ben cert que acompanyar en aquest camí és tot un luxe!

Tags: , , ,