FEM CRÉIXER UN #ESPAIXACOMPANYAR

Per tercer any consecutiu ens sumem al moviment #GivingTuesday, amb una campanya de microdonacions econòmiques que tindrà lloc del 15 al 30 de novembre amb l’objectiu d’aconseguir 3.000€ per fer créixer un espai essencial a la Fundació: l’Espai per Acompanyar.

Al llarg de la vida ens marquem objectius i tenim la necessitat de tenir gent al voltant que ens acompanyi per treballar-los i aconseguir-los. Algú que ens ofereixi eines, recursos, temps o, simplement, que ens doni un impuls per potenciar les pròpies capacitats. A la Fundació aquestes persones són els educadors i educadores que, cada setmana, acompanyen a més de 120 infants i adolescents i a les seves famílies del barri La Salut de Badalona.

És per això que, més enllà de l’objectiu econòmic, també es vol aprofitar per explicar el procés d’acompanyament seguit a la Fundació i sensibilitzar sobre aquest element, pilar de la nostra tasca. D’aquesta manera, s’ofereix al donant la possibilitat de col·laborar en diversos àmbits d’aquesta actuació com són l’acompanyament individual, grupal, familiar o comunitari.

A més, la campanya s’acompanya de càpsules de vídeo on diverses persones conegudes del territori ens expliquen “què és per a ells acompanyar”.

Aquest #GivingTuesday no deixis escapar l’oportunitat de col·laborar amb l’#espaiXacompanyar: fes un donatiu i explica’ns què és per a tu “acompanyar”!

Tags: , , , ,