ESMORZEM AMB FAMÍLIES

Jo faig un pastís!

Jo portaré menta.

Jo compro fruita!

Diuen que la nostra és una cultura de bons àpats, de seure i parlar al voltant de la taula. A la Fundació ho estem comprovant en els “esmorzars amb famílies”.

Dos cops al trimestre, ens reunim un grup de professionals de la Fundació i algunes famílies per parlar d’algun tema. Són trobades on, amb tasses i plats plens al centre, anem menjant, anem parlant i sortim amb més vincle i amb més informació del que havíem entrat.

L’espai, que coordinem conjuntament la Maria, la Yolanda i la Lídia, directora, referent de famílies i responsable de l’acollida respectivament, ens ha donat peu a parlar temes com la convivència al barri, les religions, la relació família-escola, l’ús dels espais públics i altres temes que ens preocupen com a veïns i veïnes. Sovint convidem també altres persones del barri que tenen relació amb el tema en qüestió, per fer de pont amb altres recursos i tenir també la seva visió.

Són espais de conversa agradable, en múltiples llengües, i on surten opinions, valoracions, crítiques i propostes que arriben a la direcció i d’aquí es traslladen a altres indrets en forma de formacions, notes de premsa, denúncies, noves activitats o fins i tot grups de reflexió amb altres agents del territori, com ha estat el tema dels deures a l’escola.

I, sobretot, mengem molt bé!

Tags: , ,