#EmocionsEnJoc

#GivingTuesday, un dia per donar

— estat de la campanya —

L’educació emocional és bàsica pel desenvolupament de les habilitats socioemocionals dels infants. Així doncs, del 8 al 29 de novembre a la Salut Alta ens proposem aconseguir 4.000€ per poder oferir un programa d’educació emocional al llarg del curs que inclogui dinàmiques, teràpies psicològiques, tallers d’expressió artística, espais de reflexió i acompanyament als 127 infants i adolescents.
Saber-ne més

Setmana 1
(del 8 al 14 de novembre)
inseguretat

Em sento il·lusionat quan sé que podré estar una estona amb la meva mare.

Què ens fa estar il·lusionats? Aquesta setmana els Petits i Mitjans de la Fundació experimentaran la il·lusió per veure si davant la monotonia de la quotidianitat també hi ha un espai per a aquesta emoció!

Setmana 2
(del 15 al 21 de novembre)
inseguretat

Quan sento que tot es complica a l’insti i no sé com ensortir-me’n.

Tenim inseguretats que ens frenen? Aquesta setmana els adolescents d’A100 treballaran la inseguretat per aprendre a gestionar-la i aconseguir experiències de superació!

Setmana 3
(del 22 al 28 de novembre)
inseguretat

He descobert que sóc bona amiga, i quan m’ho han dit m’he sentit satisfeta.

Som conscients de les nostres virtuts? Aquesta setmana els Grans descobriran allò en què són bons, ensenyant-ho als altres. I és que ser conscient del què pots aportar als altres crea una gran satisfacció!